11:34

روزنامه وابسته به شهرداری تهران در گزارشی ضمن انتقاد از مهران مذیری نوشت: مدیری که چند فصل از برنامه «دورهمی» را تولید کرده است و اکنون فصل پنجم آن در حال پخش است در ویدئویی خواهان آن شده است که دورهمی پخش نشود! البته این تقاضای مدیری عجیب است. مدیری تمام پولی را که بابت ساخت دورهمی باید دریافت می‌کرد قبلا گرفته است و عملا مالک آن نیست.
به گزارش سایت انتخاب، روزنامه همشهری نوشت: گرچه در فضای کنونی سیاست ایران، باید همیشه منتظر اتفاقات جدید بود اما برخی در این میان همیشه یک پای برد هستند.
در ماجراهای اخیر برخی چهره‌ها مانند «مهران مدیری» را می‌توان ازجمله این دسته از افراد به شمار آورد. چهره‌ای که نشان داده است «مرد همه دوران‌ها»ست!
مدیری که چند فصل از برنامه «دورهمی» را تولید کرده است و اکنون فصل پنجم آن در حال پخش است در ویدئویی خواهان آن شده است که دورهمی پخش نشود! البته این تقاضای مدیری عجیب است. مدیری تمام پولی را که بابت ساخت دورهمی باید دریافت می‌کرد قبلا گرفته است و عملا مالک آن نیست.
ادعایی که مدیری درحمایت از اغتشاشگران مطرح کرده روغن ریخته‌ای است که نذر امامزاده شده است. مدیری اما در این ماجرا تنها نیست. چهره‌هایی مانند او در دنیای ورزش، فرهنگ و هنر هستند که در هر بزنگاهی رنگ و رویی تازه به‌خود گرفته و نان خود را در چنین فضایی جست‌وجو می‌کنند. نان به نرخ روزخورهایی که این بازی را به‌خوبی یاد گرفته‌اند.

4 دیدگاه

  • چرا اینقدر با مهران مدیری مشکل دارید؟
    این، خیلی بدبختی بزرگی برای هرکسی میتونه باشه که بخواد یک نفر را نابود کنه و اون شخص هیچ اهمیتی بهش نده. ببینید توی چند خبر و متنی که روی سایتتون گذاشتید، سعی کردید مهران مدیری را تخریب کنید.
    با این کارها فقط خودتون را کوچک و روز به روز در نظر مخاطبان و هنرمندان، کم ارزشتر میکنید.

  • هنرمند ورزشکار یا همان سلبریتی که از طریق رسانهو شغل اش به شهرت میرسد گمان میکند در هر حوزه صاحب نظر ، فاضل، عالم نیز است و بدلیل آن شهرت کاذب در هر حوزه نظر میدهد در مدیریت در سیاست کشور خود را علامه دهر میداند و این سلبریتی سازی وارداتی غرب به ایران است و غرب به عوامل سیاسی و وطن فروش خود که در جامعه فرهنگی مذعبی و سنتی ایران جائگاهی ندارند ، این گرا را میدهد که سلبریتیها را آلت دست خود قرار دهند و برای ایجاد رعب و وحشت و رسیدن به اهدافشان که اهداف همان غرب اند برسند جامعه ورزشی و هنری امروز در ایران که از علم و سیاست و بصیرت خاص برخوردار نیستند به ستون پنجم دشمن تبدیل شده است
    نظام باید در این مورد فکری بکند جامعه هنری و ورزشی بی در و پیکر نگذارد من بعد هر کس در بخواهد در جوامع فعالیت کند با در کنار ورزش و هنر سواد ، علم ، سیاست ، بصیرت نیز بیامپزد و از بیسوادی و بی بصیرتی درش بیاورند تا راحت به سربازان دشمن تبدیل نشوند

  • بجایی اینکه دنبال حل مسئله باشند و صدای مردم را بشنوند افتادن دنبال مهران مدیری که او عامل اختشاش است انگار که مردم عقل ندارند یعنی اگر مدیری نبود مردم به خیابان نمی آمدند…

  • باید هم نان را به نرخ روز خورد.
    مگه شما این کار را نمیکنید. هر جا که به نفع شما باشد کار میکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *