10:50

 خزاعی اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران را با اعتراض ترک کرد

رییس سازمان سینمایی با انتقاد از تبلیغ گسترده مجموعه ایران مال به عنوان میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران این مراسم را ترک کرد.
به گزارش ایرنا، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در آیین اختتامیه سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که شامگاه یکشنبه در کتابخانه جندی شاپور ایران مال برگزار شد با انتقاد تند از سواستفاده تبلیغاتی ایرانمال از جشنواره فیلم کوتاه تهران مراسم اختتامیه را ترک کرد.
رییس سازمان سینمایی پس از چند بار حضور پیاپی مدیران مجموعه ایران مال در جایگاه و سن و تبلیغ گسترده از مجموعه ایرانمال نسبت به فضای حاکم بر اختتامیه انتقاد کرد و افزود: به مجموعه ایرانمال پیشنهاد می‌کنم برای خودشان یک جشنواره جداگانه برگزار کنند.
خزاعی گفت: همچنین از مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره می‌خواهم حرمت، وجاهت ‌و استقلال جشنواره و صمیمت اجتناب‌ناپذیر آن را که با حضور جوانان فیلمساز و آینده سازان سینما شکل می‌گیرد حفظ کنند.
وی در اعتراض به استاندارد نبودن مراسم و حضور آدم‌های نامربوط و بی‌ربط با حوزه فرهنگ و سینما و تبلیغ اشرافی‌گری و فضای به دور از سادگی پس از انتقاد شدید مراسم را ترک کرد.
مراسم اختتامیه در شرایطی برگزار شد که جای خالی فیلمسازان جوان و هنرمندان سینمای جوان و اصحاب رسانه مشهود بود.
سی‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ (۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱) در مجموعه ایران مال برگزار و شامگاه یکشنبه ۲ مهر ماه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *