13:15

کارگردان فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» بیان کرد زمان دقیق اکران این اثر سینمایی هنوز مشخص نیست.
شهرام مکری کارگردان فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» در گفت‌وگو با مهر، درباره چگونگی اکران این اثر سینمایی گفت: «جنایت بی‌دقت» با یک بداقبالی به دلیل شیوع ویروس کرونا طی ۲ سال گذشته مواجه شده و در واقع می‌توان گفت سینمای ایران طی ۲ سال گذشته به ناچار نتوانسته است برنامه مناسبی برای اکران و نمایش فیلم‌ها داشته باشد. «جنایت بی‌دقت» نیز در همین ۲ سال آماده نمایش در ایران بود، اما بنا به همین دلایل تا امروز روی پرده سینماها نرفته است.
وی با اشاره به اینکه حجم بسیار زیادی از فیلم‌ها در انتظار اکران هستند، توضیح داد: بسیاری از سینماگران منتظر هستند که شرایط سینمای ایران کمی عادی‌تر شود. این‌طور که به نظر می‌رسد و با توجه به صحبت‌های مسئولان نسبت واکسیناسیون کرونا، فکر نمی‌کنم تا دهه فجر وضعیت اکران در سینمای ایران به حالت عادی خود باز نگردد.
کارگردان فیلم سینمایی «ماهی و گربه» بیان کرد: با تمام شرایطی که در حال حاضر سینمای ایران پیش رو دارد، نمی‌توانم دقیقاً بگویم «جنایت بی‌دقت» چه زمانی در ایران اکران می‌شود.
وی ادامه داد: شرکت پخش «نمایش گستران» پیش از یک سال پیش، برای نمایش «جنایت بی‌دقت» با تهیه‌کننده فیلم قرارداد بسته است، اما در تمام این مدت در انتظار شرایط مناسب برای اکران این فیلم بوده و هستیم.
مکری در پایان گفت: امیدوارم به‌زودی، بتوانم این فیلم را روی پرده سینما ببینم، در واقع من هم فیلم را چندبار آن هم در جشنواره‌های مختلف روی پرده سینما دیده‌ام، در نتیجه برای من هم اتفاق خوبی است که بتوانم «جنایت بی‌دقت» را حداقل یک بار و با خیال راحت روی پرده سینما ببینم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *