12:16

با حکم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی جلیل رفیعی به عنوان سرپرست تالار هنر منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، روز گذشته دوشنبه ۲۲ آذر ماه طی مراسمی با حضور مهدی ابدالی معاون اداره کل هنرهای نمایشی، حسین موذن مدیر تالار هنر و کارمندان مجموعه، جلیل رفیعی نویسنده و کارگردان تئاتر به عنوان سرپرست تالار هنر معرفی و از زحمات حسین موذن مدیر پیشین این مجموعه قدردانی و تشکر شد.
در حکم قادر آشنا خطاب به جلیل رفیعی آمده است:«تالار هنر به عنوان یکی از اصلی‌ترین سالن‌های تخصصی تئاتر کودک و نوجوان نقش موثری در تولید و اجرای آثار نمایشی مناسب برای این گروه سنی دارد. توجه به کودکی و آفرینشگری رویا و خیال برای بچه‌های این سرزمین امری بسیار پراهمیت است و نظر به تجربه و شایستگی ارزنده جنابعالی در عرصه تئاتر کودک و نوجوان به موجب این حکم به عنوان «سرپرست تالار هنر» منصوب می‌شوید.
بدیهی است توجه به بیانیه گام دوم انقلاب مورد نظر مقام معظم رهبری، تعامل سازنده با مجموعه اداره کل و رعایت قوانین و مقررات اداری از جنابعالی مورد انتظار می‌باشد.
امید می‌رود در سایه الطاف خداوند مهربان و با همکاری هنرمندان پرتلاش تئاتر کودک ونوجوان و همکاران مجموعه شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش فعالیت تالار هنر و روزهای امیدبخش تئاتر کودک و نوجوان باشیم.»
جلیل رفیعی نویسنده و کارگردان، دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبا و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر است. او در چند آموزشگاه آزاد، مدرس تئاتر است. رفیعی پیش از این کارشناس رسمی تئاتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کارشناس تئاتر استان یزد، مسئول امور هنری شهرستان یزد، مسئول امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد استان یزد بوده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *