12:01

کتاب “ساختار ذهنی نوین برای کسب و کارهای نوین” نوشته “ساندرا اشپیلبرگ” که به ده تغییر ذهنی برای راه اندازی شرکت ها می‌پردازد به همت مهدیه عبادوز به فارسی ترجمه شد.
به گزارش رسیده، در بخش سخن مترجم کتاب آمده است:اگر شما هم معمولا مثل من با اشتیاق دنبال شنیدن حرف حساب هستید توصیه می کنم این کتاب را برای هدیه دادن به دیگران نخرید آن را برای خود خودتان انتخاب کنید . مگر می شود عاشق خلق و آفرینش باشید و از دنیای کارمندی و حقوق بگیری خسته شده باشید اما بدنبال شنیدن و خواندن داستان شدن ها از پس نشدن ها نباشید .بفرمایید قهوه تان را میل کنید. و عصاره حرکت زای این کتاب را به درون ذهن و جان خود بکشید. تغییر ساختارفکری تان را تبریک می گویم . پس از سالها فعالیت در حوزه آموزش و تدریس پس از آنکه بزرگترین و جسورانه ترین تصمیم زندگی ام را گرفتم تغییر مسیر دادم و وارد اکوسیستم استارت آپی و کارآفرینی شدم و با دنیای کسب و کارهای نوپا و مقوله جذاب آفرینش و خلق بیزنس ها آشنا شدم . و امیدوارم که بتوانیم در کنار هم در یک شبکه قدرتمند کسب و کاری با همفزایی ها و تعاملات کاری باعث رشد و شکوفایی یکدیگر باشیم .
نویسنده “ساختار ذهنی نوین برای کسب و کارهای نوین” در یادداشتی خطاب به عبادوز مترجم کتاب آورده است:

مهدیه عزیز
آرزوی من این است که سفر کارآفرینی خود را هم اکنون آغاز کرده و فراز و نشیب های خود را ادامه دهید. امیدوارم کتاب من بتواند در این راه به شما کمک کند ، انگیزه و انگیزه شما را حفظ کند ، ادامه دهید و آنچه را که تنها شما می توانید خلق کنید را خلق کنید.
بهترین ها، ساندرا شپیلبرگ

بر اساس خبر ارسالی، است مهدیه عبادوز دانش آموخته دانشگاه یواس ام مالزی است . تحصیلات تکمیلی خود را در رشته تکنولوژی آموزشی به پایان رسانده و بعنوان طراح ساختارهای آموزشی به ایران بازگشته است.این کتاب اولین اثر ترجمه وی در حوزه کارآفرینیست. .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *