14:40

مجموعه فيلم‌هاى كوتاه منتخب هنروتجربه با عنوان «هفت» از 20 خرداد ماه اكران خود را در سراسر كشور آغاز خواهد كرد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه فيلم‌هاى كوتاه «هفت»، آیین دیدار فیلم های کوتاه «هفت» با حضور عوامل و بازیگران فیلم‌های کوتاه این مجموعه، روز پنجشنبه 20 خرداد ماه ساعت 18 در موزه سینما برگزار می‌شود.
مجموعه فيلم‌هاى كوتاه «هفت» یکی از پر بازیگرترین و پر ستاره‌ترین اکران‌های اخیر بسته‌های فیلم کوتاه در «هنر و تجربه» است. از جمله بازیگرانی که در مجموعه فیلم‌های کوتاه «هفت» حضور دارند، عبارتند از: پژمان جمشیدی، زنده‌یاد علی انصاریان، میلاد کی‌مرام، شبنم قلی‌خانی، علیرضا ثانی‌فر، امیرحسین مدرس، محمدرضا غفاری، حسین سلیمانی، سوگل خلیق، امید روحانی، بابک بهشاد، فرهاد قائمیان، علیرضا استادی، رضا اخلاقی‌راد، نیلوفر کوخانی و کیوان پرمر.
بر این اساس، اکران افتتاحیه مجموعه «هفت» از سوی فیلمسازهای این مجموعه، به زنده‌یاد علی انصاریان تقدیم خواهد شد.
فیلم‌های این مجموعه عبارتند از: «قفل» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی جوان، «تردید» به کارگردانی علی تصدیقی و تهیه‌کنندگی فرهاد قدیمی، «سکون» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی برجیان، «سقف کاذب» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن نجفی مهری، «قوها سوار بر بادند» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مشترک امیرمهدی صادقی و مریم حیدری دانایی، «لِگو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فریار حسینی و «قطعه 85» به کارگردانی شهرام مسلخی و به تهیه‌کنندگی اعظم سازور و مشارکت انجمن سینمای جوانان ایران.
طراح پوستر و ساخت تیزر «هفت» محسن نجفی مهری ، روابط عمومی آزاده فضلی.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *