21:57

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فیلم «The Expendables 4» (بی مصرف ها) در حال تولید است و در حالی که ستاره این فرانچایز، سیلوستر استالونه، چند هفته پیش تولید را به پایان رساند، همه چیز همچنان در جریان است و نقش اصلی قسمت چهارم، با جیسون استاتهام، ادامه دارد.

در ابتدا، مشخص نبود که این فیلم قرار است چهارمین فیلم رسمی باشد یا یک اسپین‌آف درباره شخصیت استاتهام، لی کریسمس، اما گزارش قبلی از هالیوود ریپورتر نشان داد که این فیلم ترکیبی از هر دو خواهد بود.

قطعا این بار استاتهام نقش پررنگ‌تری نسبت به استالونه خواهد داشت. در واقع، استالونه ماه گذشته در اینستاگرام نوشت که کارش با این فرانچایز تمام شده و “آماده است میدان را به جیسون بسپارد. ” دیروز، استاتهام در اینستاگرام خود چند عکس از اویس در صحنه فیلمبرداری به اشتراک گذاشت.

جیسون استاتهام در این پست نوشت: گذراندن وقت با ایکو اویس فوق‌العاده با استعداد، یک افتخار واقعی است. استاد واقعی بازیگری و نیروگاهی از سرعت و مهارت‌هایی که رسیدن به آن یک عمر طول می‌کشد. احترام، برادر بودن در یک قاب با تو باعث افتخار است.

علاوه بر اویس، اندی گارسیا برای اولین بار در این فرانچایز بازی خواهد کرد و در کنار دیگر ستارگان دنیای اکشن از جمله استاتهام، استالونه، دولفلاندگرن و رندی کاچر قرار خواهد گرفت.

از جمله افراد دیگری که به این مجموعه فیلم اضافه شده‌اند، می‌توان به کرتیس جکسون، مگان فاکس و تونی جا اشاره کرد. «The Expendables 4» قرار است توسط اسکات واگ کارگردانی شود که پیش از این فیلم «جنون سرعت» (Need for Speed) را هم در کارنامه دارد و بدلکار قهار هالیوود است.

در چند سری‌ قبلی این فیلم، آنولد شوارزنگر، جت لی، بروس ویلیس، تری کروز، ژان-کلود ون دام، میکی رورک، مل گیبسون، چاک نوریس، آنتونیو باندراس، وزلی اسنایپس، هریسون فورد، راندا رزی و بسیاری از ستارگان اکشن دیگر بازی کرده‌اند که هنوز خبری از آن‌ها در سری جدید فیلم نیست.

گفتنی است، جیسون استاتهام در کنار لس ولدون، یاریو لرنر، جفری گرینستاین و اناتان یانگر تهیه‌کنندگی این فیلم را به عهده دارد.

در ادامه می‌توانید تصاویر به اشتراک گذاشته شده از پشت صحنه فیلم «The Expendables 4» در صفحه جیسون استاتهام را مشاهده کنید.

اولین تصویر جیسون استاتهام در «The Expendables 4»

اولین تصویر جیسون استاتهام در «The Expendables 4»

اولین تصویر جیسون استاتهام در «The Expendables 4»

اولین تصویر جیسون استاتهام در «The Expendables 4»

اولین تصویر جیسون استاتهام در «The Expendables 4»


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *