6:56

بانی‌فیلم: در میان کشورهای جهان و به ویژه منظقه خاورمیانه، کمتر جایی است که فیلم‌های تولید بالیوود در سینماهای آنجا به نمایش درنیامده باشد!
موفقیت فیلم‌های بالیوودی و سبک خاصی که در مضمون و ساختار این تولیدات سینمایی وجود دارد، تضمینی برای افزایش تماشاگران این فیلم‌هاست.
روزنامه انگلیسی زبان گلف‌نیوز در گزارشی ضمن معرفی فیلم سینمایی «وکیل صاب»، گفت‌وگویی با احمد گلچین داشته که از او به عنوان «پدر سینمای امارات» یاد می‌شود.
شرکت فارس فیلم به مدیریت احمد گلچین، پخش فیلم سینمایی «وکیل صاب» را با زیرنویس عربی و انگلیسی انجام داده است.
گزارش این روزنامه را بخوانید:

***

در یک سال گذشته همه گیری ویروس کرونا ضربه عمیقی به صنعت فیلم و سرگرمی زده و تعطیلی سینماهای سراسر جهان را به همراه داشته است. اما حالا سینماهای امارات متحده عربی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی دوباره به کار می‌افتند و احمد گلچین، ‌پخش‌کننده فیلم و مدیر شرکت «فارس فیلم» برای زنده کردن دوباره سینماها، به فیلم «وکیل صاب» با بازی پاوان کالیان امید دارد.
این فیلم درام جنایی که ساخت کشور هند و به زبان بومی تلوگو است،‌ بازسازی فیلم محبوب «صورتی» با بازی آمیتا باچان است و در آن ستارگانی از جمله «پاوان کالیان»،«نیوتا توماس» و «پراکش رج» ایفای نقش می‌کنند.
به گفته «پاوان کالیان» ستاره این فیلم که از کودکی طرفدار آمیتا پاچان بوده، بازی در نقش وکیلی که به دنبال گرفتن حق مردم است، برای او افتخار بزرگی است. این فیلم بازگشت «پاوان کالیان» به پرده سینما بعد از سه سال وقفه کاری خواهد بود.

احمد گلچین درباره ستاره «وکیل صاب»می‌گوید: بی‌دلیل نیست که پاوان کالیان یک «سوپراستار» لقب گرفته است. او تمامی قابلیت‌ها برای ستاره شدن را دارد او همچنین شامه خوبی برای پیدا کردن فیلمنامه‌های قوی دارد. من این فیلم را دیده‌ام و می‌توانم قول بدهم که دیدن آن تاثیری به یاد ماندنی بر تماشاگران خواهد گذاشت. من اطمینان دارم که این فیلم توانایی کشاندن همه به سینماها را دارد.
احمد گلچین که اغلب از او به عنوان پایه‌گذار سینمای امارات یاد می‌شود، تجربه بیش از ۵۰ ساله در صنعت سینما را دارد و بر این عقیده است که «وکیل صاب» برای تمامی طرفداران سینما حرفی برای گفتن دارد.
او در این باره می‌گوید: «وکیل صاب» فیلمنامه‌ای بسیار قوی دارد که همگی از آن لذت خواهند برد. حتی افرادی که زبان تلوگو را متوجه نمی‌شوند. به عقیده من اگر فیلمی داستان و فراز و فرودهای قوی داشته باشد، هیچ مانعی جلودار موفقیت‌اش نخواهد بود.
گلچین معتقد است موفقیت فیلم «باهوبالی» به کارگردانی اس اس راجامولی او را از قدرت فیلم‌های به زبان تلوگو مطلع کرد.
احمد گلچین در ادامه می‌گوید: من بیش از ۵۶ سال است که در صنعت سینما فعالیت دارم و سینما در رگ‌هایم جریان دارد. وقتی فیلمی به قدرتمندی «وکیل صاب» را در آستین داشته باشید، هیج جایی برای نگرانی نمی‌ماند.
تهیه کننده بونی کاپور نیز با گلچین هم نظر است. او در این باره می‌گوید: پاوان کالیان برای همیشه ستاره است. برای سه روز اول اکران این فیلم تمامی بلیت‌ها در ناحیه آندرا پرادش هند -که تلوگو زبان بومی آنجاست- فروخته شده‌اند. اکران بزرگی خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *