10:31

وس اندرسن یکی از داستان‌های کوتاه رولد دال را با بازی بندیکت کامبربچ برای نتفلیکس جلوی دوربین می‌برد.
به گزارش ایرنا به نقل از ورایتی، این پروژه با اقتباس از داستان کوتاهی به نام داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر ساخته شده و به گفته منابع آگاه، بازیگرانی چون رالف فینس، دِو پاتل و بن کینگزلی نیز به تیم بازیگران آن پیوسته‌اند. روند ساخت این فیلم ماه جاری در لندن آغاز می‌شود.
کتاب داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر و شش داستان دیگر که اولین بار در سال ۱۹۷۷ منتشر شد، مجموعه‌ای شامل هفت داستان کوتاه از رولد دال، نویسنده معروف انگلیسی، است با محوریت این سوال که اگر می‌توانستی با چشمان بسته ببینی، آیا از این قدرت در جهت کارهای خیر استفاده می‌کردی یا منافع شخصی؟ در فیلمی که با اقتباس از این داستان ساخته می‌شود، ستاره سریال شرلوک هلمز نقش هنری شوگر را بازی می‌کند.
فیلم داستان شگفت‌انگیز هنری شوگر دومین پروژه اقتباسی اندرسن برپایه آثار کلاسیک دال است. این کارگردان آمریکایی پیش‌تر در سال ۲۰۰۹ از روی داستان آقای فاکس شگفت‌انگیز دال یک استاپ موشن ساخته بود. جرج کلونی، مریل استریپ، جیسون شوارتزمن، ویلم دفو، مایکل گمبون و بیل موری از صداپیشگان این انیمیشن بودند که در سال ۲۰۱۰ نامزد دو جایزه اسکار شد.
نتفلیکس در سپتامبر سال ۲۰۲۱ شرکت رولد دال استوری را خرید و از ساخت یک دنیای سینمایی بزرگ از فیلم و سریال‌های انیمیشنی از جمله سریالی برپایه داستان چارلی و کارخانه شکلات‌سازی خبر داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *