14:27

نمایشگاه گروهی نقاشی «به رنگ بوم» در ساعت 16 روز جمعه 16 مهرماه در گالری نقش خانه اصفهان افتتاح می‌شود.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، این نمایشگاه شامل 100 اثر از آثار هنرجویان ماه منیر مرتضوی است که در گالری نقش خانه اصفهان به نمایش در می‌آید.
ماه منیر مرتضوی در خصوص آثار این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه حاصل دو سال تلاش هنرجویان من است که از ۱۶ مهر ماه لغایت ۲۸ مهرماه برای بازدید عموم دایر است.
وی افزود: آثار این نمایشگاه با تکنیک های مختلف راپید، رنگ و روغن، پاستل مدادی، مدادرنگ و … با موضوعات آزاد، اجتماعی، طبیعت بی جان، پرتره و… طراحی شده اند.
وی ادامه داد: ابعاد آثار این نمایشگاه از کوچکترین سایز 30 در 40 شروع و تا بزرگترین سایز120 در 100 به نمایش در می آید. در این نمایشگاه ۲۷ نفر از هنرجویان نقاشی به ارائه آثار خود به مدت دو هفته می پردازند.
مرتضوی که خود از هنرجویان استاد پرویز آقارخ است و دانش آموخته رشته نقاشی است و تجربه شانزده سال نقاشی حرفه ای را دارد، یکی از آثار مفهومی جدید خود را در این نمایشگاه در کنار هنرجویان خود به نمایش گذارده است.
گفتنی است، علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۹ از این نمایشگاه در گالری نقش خانه اصفهان واقع در خیابان آمادگاه روبروی مهمانسرای عباسی دیدن کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *