14:09

مقررات خاص و جوایز بخش مسابقه سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی هشتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر اعلام شد.
به گزارش رسیده، کلیه سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی همسو با موضوعات جشنواره که به دوره پیشین جشنواره ارسال نشده باشند، می‌توانند در این بخش شرکت کنند.
در این بخش دو تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «بهترین فیلم» برای تهیه‌کننده و «بهترین اثر» با محوریت تهران شناسی و تهران‌نگاری و چهار دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به «بهترین فیلمنامه»، «بهترین بازیگر نقش اول زن»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد» و «بهترین کارگردانی» اهدا خواهد شد.
توجه به فرهنگ ایرانی اسلامی، به تصویر کشیدن تغییرات فرهنگی نقد تصویری، تحکیم بنیان خانواده، توسعه زیرساخت‌های شهری، مواجهه با بحران و مصائب با زیر مجموعه بلایایی طبیعی (با نگاه ویژه به بیماری کرونا)، حکمرانی شهری با زیر مجموعه قانونگذاری و برنامه محوری؛ فعالیت جهادی، برقراری انضباط مالی و توسعه منابع، بازتعریف حقوق شهروندان و اشاعه آن و حفظ منابع شهری، توسعه پایدار با محوریت حفاظت از میراث طبیعی و شهری، توسعه و نگهداری فضای سبز، حفاظت از محیط زیست و آثار مرتبط با پایتخت ایران با محوریت تهران‌شناسی و تهران‌نگاری از اهم اهداف این جشنواره خواهد بود.
ثبت‌نام آثار تنها به شکل اینترنتی و از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com و تا بیستم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ امکان‌پذیر است.
لازم به ذکر است که در این بخش نیازی به آپلود اثر (سریال و نمایش خانگی) در سایت نبوده و تنها بارگذاری تیزر آن کافی و قابل قبول است.
هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر و محله با شعار «اشاعه حقوق و اخلاق شهروندی» و با هدف تبدیل کلان شهر تهران به الگویی برای جهان اسلام توسط موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دبیری مجید اکبرشاهی تابستان سال ۱۴۰۱ در شهر تهران برگزار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *