11:00

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در سال 1399 برای جبران بخشی از خسارت های دوران کرونا، 45 تماشاخانه بخش خصوصی برای دریافت تسهیلات کارآفرینی به بانک عامل معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: در سال 1399 برای جبران بخشی از خسارت های دوران کرونا، 45 تماشاخانه بخش خصوصی برای دریافت تسهیلات کارآفرینی به بانک عامل معرفی شدند.

سیدحسین سیدزاده با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های مصوب ستاد بحران کرونا، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با مشکلات بسیاری بدلیل توقف فعالیت های فرهنگی و هنری مواجه شدند.

او افزود: شیوع ویروس کرونا و تداوم آن ضربه سنگینی به پیکره حوزه نمایشی وارد کرد ارائه تسهیلات با نرخ سود چهار درصد ازسوی صندوق اعتباری هنر به تماشاخانه های بخش خصوص راهکاری از سوی صندوق برای کاهش آسیب‌های کرونایی در کنار دیگر اقدامات حمایتی در این حوزه بوده است.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته ۴۵ تماشاخانه از سوی صندوق اعتباری هنر برای دریافت وام قرض الحسنه به بانک عامل معرفی شدند که از تعدادی از تماشاخانه های معرفی شده بدلیل عدم مراجعه و یا ارائه مدارک ناقص موفق به اخذ تسهیلات نشدند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به فرصت دوباره به تماشاخانه ها برای دریافت تسهیلات کرونایی گفت: طی ارزیابی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به تماشاخانه ها در سال 1399 تصمیم گرفته شد؛ فرصت دوباره برای تماشاخانه هایی که بدلیل عدم ارائه مستندات در فرصت اعلام شده موفق به دریافت تسهیلات نشده اند ،فراهم شود.از این روی متقاضیان می‌توانند با هماهنگی صندوق اعتباری هنر ضمن مراجعه به بانک عامل نسبت به دریافت تسهیلات در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *