15:24

محمدحسین ساداتیان بیان کرد به دلیل استقبال نکردن اعضای پردیس سینمایی قلهک، این مجموعه سینمایی بیش از یک سال است که فعالیت نمی کند.
محمدحسین ساداتیان معاون اجرایی پردیس سینمایی قلهک در گفت‌وگو با مهر، در پاسخ به این پرسش که چرا این مجموعه سینمایی همچنان فعالیت خود در حوزه نمایش فیلم‌های سینمایی را از سر نگرفته است، بیان کرد: مساله این است که مخاطبان پردیس سینمایی قلهک، رده بالاتری نسبت به مخاطب معمولی سینما هستند، یعنی این گروه از مخاطبان دغدغه‌های متفاوتی نسبت به سینما دارند، در واقع تنها افرادی که کارت عضویت از این پردیس را گرفته باشند می‌توانند برای نمایش فیلم‌های مختلف در این پردیس حضور پیدا کنند و با توجه به شرایطی که برای عضویت در این پردیس در نظر گرفته شده بود، مخاطبان پردیس قلهک نیز متفاوت بودند.
وی ادامه داد: این گروه از مخاطبان دغدغه و نگرانی بیشتری دارند و استقبال آنها برای اینکه بتوانیم در فضای کرونا پردیس سینمایی قلهک را باز کنیم بسیار کم بود، یعنی یک نظرسنجی بین اعضا برگزار کردیم که بر آن اساس، درصد بسیار زیادی از اعضا می‌گفتند که به سینما نمی‌آیند و در کنار آن افرادی که می‌گفتند برای دیدن فیلم‌ها به سینما می‌آیند نیز هنگام اکران از فیلم‌ها استقبال نکردند.
معاون اجرایی پردیس قلهک تاکید کرد: در چنین شرایطی صبر کردیم تا فضای کرونا کمی آرام شود تا برنامه‌ریزی برای اکران دوباره فیلم‌های مورد نظر خود داشته باشیم، البته این را هم باید بگویم که مردم جامعه چندان تمایلی به حضور در سینماها ندارند و بیشتر نگران آن هستند که در چنین فضایی درگیر ویروس کرونا شوند، همین مساله سبب شده است تا فعالیت‌های پردیس سینمایی قلهک بسیار محدود شود.
وی توضیح داد: در واقع پردیس سینمایی قلهک، از بعد از اولین تعطیلی اجباری برای شیوع ویروس کرونا دیگر فعالیت خود را در زمینه اکران فیلم‌های سینمایی ادامه نداده است.
ساداتیان در پایان گفت: البته تمام تلاش خود را می‌کنیم زمانی که کمی شرایط آرام تر شود، روند اکران فیلم‌ها با برنامه‌ریزی‌های جدید آغاز خواهد شد. متاسفانه پیک پنجم کرونا در کشور در راه است و با توجه به اخباری که منتشر می‌شود، تهران نیز به زودی دوباره در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد و همین مساله شرایط را سخت‌تر می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *