طی احکامی از سوی دبیر

13:48

دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ طی احکامی جداگانه هیأت داوران این دوره از جشنواره را منصوب کرد.
به گزارش سایت ایران تئاتر، علی بازگیر دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ طی احکامی جداگانه علی اوسیوند، فرهاد قائمیان و نادر برهانی‌مرند را به عنوان هیأت داوران این دوره از جشنواره منصوب کرد.
فرهاد قائمیان متولد اردبیل، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، بازی در بیش از ده‌ها فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی و تئاترهای صحنه‌ای و داوری جشنواره‌های مختلف تئاتر در سطح کشور از فعالیت‌های شاخص وی به شمار می‌رود.
علی اوسیوند متولد مسجد سلیمان، بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون، فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی نمایش از دانشکده تربیت مدرس، داور جشنواره‌های مختلف تئاتر در سطح کشور.
نادر برهانی‌مرند متولد مرند، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش با گرایش ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما و تئاتر دانشکده هنر است. عضو شورای عالی تئاتر فجر و دبیر دو دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و داوری جشنواره‌های مختلف تئاتر از جمله فعالیت‌های وی است.
بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ با حضور هشت گروه نمایشی از استان‌های کرمانشاه، قزوین، فارس، مرکزی، لرستان و خوزستان از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ در مجموعه تالار خورشید با هم به رقابت می‌پردازند.
بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ به دبیری علی بازگیر از ۲۰ تا ۲۳ آذر ماه ۱۴۰۰ در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *