13:36

خانه‌ تئاتر در بیانیه سرگشاده‌ای نسبت به عدم رسیدگی مسئولان در فاجعه‌ کشتار کرونا دلتا اعتراض کرد.
به گزارش بانی‌فیلم، در این بیانیه آمده است: کسی گفته بود: «وقتی انسانی می‌میرد، یک فاجعه‌ اتفاق می‌افتد؛ اما هنگامی که تعدادِ زیادی می‌میرند، ما با یک آمار مواجه هستیم!»

دولتمردانِ پر افتخارِ ایران!
شما که مدیریت‌تان در هر بخش، مخصوصاً مهار و کنترل ویروس کوید ۱۹ دنیا را به تحسین وادار کرده است؛ کارِ مردمِ بی‌پناهِ ایران از «فاجعه» گذشته و به «آمار» تبدیل شده:
«در هر شبانه روز، صدها ایرانی به خاطر ابتلا به ویروسِ کرونا دلتا به قتل می‌رسند!»
اگر در میانِ این گرامیان، فرزندان و عزیزانِ دلبندِ شما هم بودند، آیا باز هم با لبخند خود را «سردارِ کرونا»، «نخبه‌ مدیریت»، «مدبر و کاردان» و… می‌دانستید؟
تاریخ درباره‌ی شما و آن‌چه که باید انجام می‌دادید و ندادید قضاوت خواهد کرد: در هر دو دقیقه جان باختنِ یک ایرانی حقِ ما نبود!
خداوند یاری‌رسانِ این مردمِ مظلومِ تنها باشد و به فریاد و التماس‌های «شما» در روزِ محشر توجه کند؛ «شما» که در ظاهر مسئولیت پذیرفتید.
خانه‌ تئاتر، از تمامی قوای سه‌گانه، وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و مراکزِ ذی‌ربط می‌خواهد که برای جلوگیری از این فاجعه‌ قرن در ایران تلاش کنند. کودکان، نوجوانان، جوانان و پیرانِ ما در دستانِ شما امانت هستند، امانتدار باشید و آنان را زنده و سلامت به ما بازگردانید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *