12:49

اصغر سمسارزاده، هنرمند قدیمی رادیو و تلویزیون که سال هاست در رادیو و در برنامه قدیمی «صبح جمعه» فعالیت داشته، از بی مهری های گذشته می گوید و از وضعیت معیشتی اهالی این برنامه رادیویی گله مند است.
سمسارزاده در گفت و گویی با ایسنا در عین حال از حضور خود در سه مجموعه ی نمایشی که در حال تولید است، خبر داده و در این زمینه می گوید: ممنون هستم که بعد از ۴۰ سال بالاخره به ما اجازه دادند کار کنیم. از کسانی که از من دعوت به کار کرده اند تشکر می کنم اما از برخی که در گذشته اجازه ندادند من کار کنم همچنان گله دارم.

آقای جبلی سری به رادیو بزنند
وی که سالهاست در رادیو فعالیت دارد، نسبت به دستمزد و وضعیت معیشتی هنرمندان «صبح جمعه با شما» گله مند است و در این زمینه تصریح می کند: رادیو با تمام هنرمندانی که زمانی در «صبح جمعه با شما» بودند، بی مهر بوده است. پیامی برای آقای جبلی گذاشتم که یک سر به رادیو بزنند. با دستمزدهایی که می دهند، چهار عدد سیب زمینی هم نمی شود خرید! البته اینکه می گویم چهار عدد سیب زمینی مثال است. منظور اقلام اولیه است. البته گله من درباره ی بچه های «صبح جمعه با شماست» و اطلاعی از میزان دستمزد بقیه در رادیو ندارم. ما در ماه ۱۰ ساعت برنامه تولید می کنیم و برخی فقط با حقوق رادیو زندگی می کنند، دستمزدهایی که حتی پول کرایه ماشینشان هم نمی شود. شاید درجه بندی باشد و برخی پول بهتری بگیرند اما آن هم خوب نیست. من حاضرم دستمزدهای ما را بیایند و اعلام کنند.

مشکل بیمه با خانه سینما
وی سپس یادآور می شود: من سال ها پیش بیمه خانه سینما بودم و بیمه ام از زمان آقای داود رشیدی پرداخت شد. من از شاگردان ایشان بودم. زمانی که ایشان در خانه سینما بودند، بیمه پرداخت کردیم. ایشان که رفتند، فردی بود که هزینه بیمه ما را هر ماه می گرفت و ما ۳۰ سال بیمه را پرداخت کردیم، اما حالا می گویند که شما هزینه ۲۰ سال را پرداخت کرده اید و این هم یکی از معضلات ماست که نمی دانیم کجا باید مطرح کنیم.

بازی در سریال طنز تلویزیونی

سمسارزاده در ادامه درباره ی فعالیت این روزهایش اظهار می کند: علاوه بر برنامه «صبح جمعه» که در ماه، ۱۰ ساعت برنامه تولید می کنیم و پخش هفتگی و روتین خود را داریم، این روزها با چند مجموعه نمایشی قرارداد بسته ام و حضور دارم.
این بازیگر از حضور در یک مجموعه نمایشی طنز برای پخش در ایام نوروز خبر داد و درباره ی جزئیات آن توضیح می دهد: طبق اطلاعاتی که من دارم این مجموعه با نام «کوچه پشتی» به کارگردانی قاسم عرب و تهیه کنندگی آقای سردابی در هفت قسمت برای شبکه دو سیما در ایام نوروز ساخته می شود. کاری کمدی است که برای ایام عید خیلی مناسب است. البته ساخت آن به تازگی به اتمام رسیده است و در مرحله ی تدوین است.

همکاری با «شبکه مخفی زنان»
سمسارزاده در ادامه از حضورش در سریال «شبکه مخفی زنان» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و کارگردانی افشین هاشمی خبر می دهد و در این زمینه می گوید: هنرپیشه های بزرگی در این سریال حضور دارند و این روزها در حال تصویربرداری است.
این بازیگر قدیمی به موضوع این سریال که به سال ۱۳۲۱ برمی گردد، اشاره می کند و می گوید: خوشحالم که برای اولین بار در سریالی بازی می کنم که فیلمنامه بسیار جذابی دارد و به آن علاقه مندم. این روزها مشغول کارم و نقش کاراکتری به نام «علی قلی خان» را بازی می کنم. این کار جدی است اما به نظرم برخی صحنه های آن تراژدی است. برای این کار زحمت زیادی کشیده می شود و خیلی خوشحالم که در این پروژه هستم.

ایفای نقش در سریالی همراه با پژمان جمشیدی
سمسارزاده در پایان از حضورش در سریال «آنتن» که توسط ابراهیم عامریان در حال تولید است و به تازگی قرارداد آن را بسته است، خبر می دهد و درباره ی جزئیات این سریال که در شبکه نمایش خانگی تولید می شود، توضیح می دهد: پژمان جمشیدی نیز در این سریال به ایفای نقش می پردازد. این سریال این روزها در حال تولید است و من نیز به زودی قرار است جلوی دوربین بروم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *