جانی دپ

دستمزد ۳۰۰میلیونی هم نتوانست جانی‌ دپ را راضی به بازگشت در جمع «دزدان کاراییب» کند

18:40

بانی‌فیلم- در حالی که جنجال رسانه‌ای برگزاری دادگاه شکایت جانی‌ دپ از همسرش برای هفته‌ها ادامه داشت و در نهایت حکم قاضی این‌ دادگاه به نفع بازیگر معروف هالیوودی صادر شد، اما لطمه‌هایی که به اعتبار هنری جانی‌ دپ وارد آمد برای این چهره معروف جبران‌ناپذیر بود.

با آغاز رسیدگی به شکایت جانی‌ دپ علیه یک رسانه انگلیسی به اتهام چاپ گزارش از بدرفتاری این بازیگر با همسر سابقش امیر هرد در دادگاهی در آن کشور، کمپانی دیزنی سازنده فیلم «دزدان کاراییب» اعلام کرد که جانی دپ را از جمع این پروژه سینمایی کنار گذاشته است.

به نظر می‌رسید که آینده حرفه‌ای جانی دپ تحت تاثیر تبعات گزارش نشریه انگلیسی، دچار مشکلات فراوانی شده و عمر حضور این هنرپیشه محبوب امریکایی در تولیدات به پایان رسیده باشد.

شکایت این هنرپیشه از همسر سابقش در دادگاهی در امریکا و رای بر محکومیت امبر هرد، سازندگان «دزدان کاراییب» را واداشت تا از حضور جانی دپ در پروژه بعدی این فیلم پرخرج خبر دهند.

امروز سایت نشریه انگلیسی دیلی‌میل خبر داد که جانی دپ برای بازگشت دوباره و‌ ایفای نقش جک‌اسپارو در فیلم «دزدان کاراییب» از کمپانی سازنده درخواست دستمزدی سیصدمیلیون دلاری کرده است!

هنوز شوک علاقمندان از این خبر فروکش نکرده بود که سایت خبری اوکی‌مگزین به نقل از جانی دپ اعلام کرد که این هنرپیشه به هیچ عنوان در پروژه بعدی کمپانی دیزنی و فیلم تخیلی «دزدان کاراییب» شرکت نخواهد کرد.

حال مشخص نیست با امتناع جانی دپ از این پروژه پرفروش، دیزنی به عنوان کمپانی سازنده «دزدان دریای کاراییب» چه راهکاری برای جایگزین کردن شخصیت اصلی فیلم یعنی جک اسپارو در ششمین سری از فیلم‌های «دزدان کاراییب» خواهد داشت!

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *