11:07

جانی دپ با وجود اما و اگرهای اخیر، دیروز جمعه در جشنواره فیلم کارلووی واری حضور پیدا کرد تا فیلم جدیدش را معرفی کند و با حمایت طرفدارانش هم روبه‌رو شد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جشنواره فیلم کارلووی واری دیروز جمعه میزبان جانی دپ بود که برای معرفی مستندی که خودش از تهیه کنندگانش بود در آنجا حضور یافت.
مستند «تکه طلا: چند دور با شین مک‌گوان» علاوه بر فیلم «میناماتا» که داستانش در ژاپن می‌گذرد و درباره عکاسی شناخته شده است در این جشنواره نمایش داده می‌شوند. بیشتر فیلمبرداری «میناماتا» سال ۲۰۲۰ در صربستان انجام شده و اندرو لویتاس سازنده آن است. این فیلم امروز (شنبه) در جشنواره اکران می‌شود.
دپ که در این مراسم همراه کارل اوچ مدیر جشنواره کارلووی واری و جولین تمپل کارگردان «تکه طلا» روی صحنه رفت، از فیلمبرداری این فیلم در سال ۲۰۲۰ به عنوان چیزی سخت شبیه فیلمبرداری از یک پلنگ برفی یاد کرد. موضوع این فیلم درباره اسطوره موسیقی پانک ایرلند و از زمان رشد او در دهه ۱۹۷۰ است.
در این برنامه دپ که خودش از حاضران در فیلم است، از نخستین خاطراتش از مک‌گوان که به ۳۰ سال پیش بازمی‌گشت حرف زد.
جشنواره فیلم کارلووی واری که در جمهوری چک برگزار می‌شود سال پیش به دلیل کووید برگزار نشد.
این جشنواره با حضور مایکل کین بازیگر ۸۸ ساله برنده ۲ جایزه اسکار روی فرش قرمز، کارش را شروع کرد. وی پس از آن گوی بلورین افتخاری جشنواره را برای مشارکتش در صنعت سینما دریافت کرد.
ایتن هاوک نیز از دیگر مهمانان ویژه جشنواره امسال است.
دپ بازیگر ۵۸ ساله با شکست در دادگاهی انگلیسی در شکایت از روزنامه سان با اتهام خشونت خانگی علیه همسر پیشینش روبه رو شده و با وجود مخالفت برخی چهره‌های فمینیستی با حمایت مدیر جشنواره از حضورش، دیروز راهی این جشنواره شد.
پنجاه و پنجمین دوره جشنواره کارلووی واری از جمعه پیش (۲۰ آگوست) شروع شد و امشب (شنبه ۲۸ آگوست) به کارش خاتمه می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *