12:20

رمان جدید «‌استفن کینگ»، نویسنده مشهور و پرفروش آمریکایی به رتبه نخست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه ‌یافت.
به گزارش ایسنا، «استفن کینگ» خالق رمان‌های «‌درخشش» و «‌آن» این‌بار با رمان «بیلی سامرس» در رتبه نخست شاخه پرفروش‌ترین کتاب‌های داستانی الکترونیکی و چاپی نیویورک‌تایمز قرار گرفته است.
«کینگ» در این رمان داستان آدم‌کش اجیرشده‌ای را روایت می‌کند که فقط به سراغ شخصیت‌های منفی می‌رود و سعی دارد با پذیرفتن آخرین پروژه‌ به رستگاری برسد.
«استفن کینگ» که برنده جایزه‌های متعدد ادبی است، خالق بیش از ۲۰۰ اثر ادبی در ژانرهای وحشت و خیال‌پردازی است. آثار او تاکنون بارها مورد اقتباس سینمایی قرار گرفته‌اند. فیلم‌ سینمایی «آن» از رمانی با همین نام از نوشته‌های «کینگ» ساخته شده است.
رمان «آخرین چیزی که آن مرد به من گفت» نوشته «لورا دِیو» نیز در رتبه بعدی این فهرست قرار دارد. «دِیو» در این رمان از شخصیتی به نام «هانا هال» سخن می‌گوید که حقیقتی درباره همسر گم‌شده‌اش را کشف می‌کند و با دختر همسرش بیشتر آشنا می‌شود.
«ببر نابینا» نوشته «ساندرا براون»، «با ما تمام می‌شود» نوشته «کالین هووِر» و «آن‌هایی که در سفر می‌بینیم» نوشته «امیلی هنری» نیز آثاری هستند که به ترتیب در رتبه‌های سوم تا پنجم این شاخه از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *