12:05

ویژه برنامه «کتاب و اندیشه» به همت فرهنگسرای اندیشه بهترین کتاب‌های کشور را در فضای مجازی معرفی می‌کند.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نهادینه‌ کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه از جمله سنت‌های حسنه و فعالیت‌های خوب فرهنگی است که ثمرات آن تا سال‌ها در جامعه تداوم دارد. افزایش آگاهی، ارتقای فرهنگ عمومی و گسترش مفاهیم ارزشی در جامعه از جمله ثمراتی است که توجه به یار مهربان در بین مردم دارد. در همین راستا توسعه و ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از ماموریت‌های مهم در نهادهای فرهنگی به شمار می‌رود.
ظهور و گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اگرچه سبب کاهش علاقه جامعه به کتابخوانی شده است اما می‌توان ضمن استفاده از ظرفیت‌های گسترده‌ شبکه‌های اجتماعی تدابیری اندیشید تا این شبکه گسترده خود تبدیل به فضایی برای تبلیغ فرهنگ کتابخوانی و مطالعه شود.
فرهنگسرای اندیشه در ویژه برنامه‌ای با عنوان «کتاب و اندیشه» تلاش کرده است تا ضمن استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی محفلی برای توجه به موضوع کتابخوانی، معرفی کتاب‌های سودمند و آثار شاخص را فراهم کند.
این ویژه برنامه به معرفی کتاب در حوزه ادبیات داستانی در فضای مجازی می‌پردازد. ویدئوکلیپ‌های تهیه شده حاوی اطلاعاتی نظیر تصاویر کتاب، نویسنده آن و معرفی بخش‌هایی از آن است که در فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
علاقه‌مندان برای مشاهده این تولیدات و آشنایی بیشتر با کتاب‌های شاخص می‌توانند به فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فرهنگسرای اندیشه مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *