عبدی: بگذارید رائفی‌پور‌ها با حفظ فاصله از هرزگان، جشنواره‌ی موسیقی را برگزار کنند

0:13

بانی‌فیلم: یکی از چهره‌های پرحاشیه وابسته به ‌جناح‌های تندرو در سخنرانی‌ها، علی‌اکبر رائفی‌پور است که هر از گاهی بخش‌هایی از سخنانش سوژه فضای مجازی شده و موجب ایجاد تنش می‌شود.
هنوز سخنرانی این نماینده جناح اصولگرا درباره انتصاب برخی شوخی‌ها به امامان شیعه در خاطرهاست که موجی از مخالفت‌ها را به همراه داشت.
این سخنران به تازگی در ویدیویی که از او منتشر شده، موسیقیدانان را افرادی «هرزه» خطاب کرده است.
نخستین واکنش به این حرف‌های رائفی‌پور را بهزاد عبدی موسیقیدان سرشناس کشورمان ابراز کرده؛عبدی اعلام کرده تا پوزش رسمی توسط این سخنران محبوب اصولگرایان هیچ‌گونه مسئولیتی را در موسیقی قبول نکرده و از تمامی سمت‌هایش استعفا می‌دهد.
بهزاد عبدی چندی پیش مسئولیت دبیری جشنواره موسیقی فجر را پذیرفته بود.
این موسیقیدان در متنی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد نوشت:

سلام
بدون مقدمه
من بهزاد عبدی تا امروز و این لحظه علی‌رغم تمام اتفاقات، تمام بی‌‌مهری‌های بسیاری و حتی میل باطنی‌ام در شرایط موجود، به وظایف و توافق‌هایم پایبند بوده و تمام توان و تلاشم را برای ارتقای هنر و موسیقی این سرزمین به کار گرفته‌ام. ولی امروز و در این زمان موجودی با نام و نشان «رائفی‌پور» دهان گشوده و به قشر عظیمی از هنرمندان موسیقی، وقیحانه توهین می‌کند.
در صورتی که ایشان رسمی از هنرمندان موسیقی این کشور، عذرخواهی نکند، دیگر هیچ مسئولیتی را برای موسیقی عزیز کشورم، قبول نخواهم کرد و استعفای خود را از این مسئولیت اعلام می‌دارم.
بگذارید رائفی‌پور‌ها با حفظ فاصله از هرزگان موسیقی جشنواره‌ی موسیقی را برگزار کنند.
با احترام
بهزاد عبدی
(عکس از آرشیو بانی‌فیلم)

2 دیدگاه

  • از رسانه زرد و بی محتوایی مثل شما غیر از این هم انتظار نمیره، تهمت زدن کار آسونیه که فقط از انسان های پست و حقیری مثل شما برمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *