تصمیمی جدید از سوی مدیران جدید سینمایی

19:26

بانی‌فیلم: بازهم یک تصمیم‌گیری شتابزده از سوی مدیران جدید سازمان سینمایی که به نظر می‌رسد بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد.
در جدیدترین این تصمیم‌ها، محمد خزاعی گفته که چهلمین جشنواره فیلم فجر در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود. این تصمیم در حالی رسانه‌ای شده که همین دیروز غلامرضا موسوی از لزوم بازنگری روال نمایش فیلم‌های سینمایی جشنواره حرف زده بود.
شنیدن این خبر با توجه به تعدد نمایش فیلم‌ها در ده روز برگزاری جشنواره فیلم فجر، دیگر امیدی برای موفقیت فیلم‌ها در اکران عمومی‌شان نخواهد بود.
این تصمیم و حرف‌های عشیری در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر حذف مراسم فرش قرمز، نشان از سایه انداختن نوعی عوام‌گرایی در مصوبات مدیران جدید سازمان سینمایی دارد!
نکته پرسش‌برانگیز در مورد اعلام حذف مراسم فرش قرمز این است که این مراسم در زمان دبیری محمد خزاعی در جشنواره فیلم فجر پایه‌گذاری شد و مسئول روابط عمومی طویل‌المدتش – یزدان عشیری- در همان زمان نیز همان مسئولیت را داشت!
به هز حال باشگاه خبرنگاران به نقل از رئیس سازمان سینمایی اعلام کرده است که چهلمین جشنواره فیلم فجر بعد از رکود سینما در دوران کرونا در تمام استان‌های ایران به طور همزمان برگزار می‌شود و این کار در راستای عدالت فرهنگی و هنری و تمرکززدایی صورت می‌گیرد.
محمد خزاعی همیچنین گفته که جشنواره فیلم فجر صرفاً یک جشنواره سینمایی نیست بلکه رویدادی فرهنگی است و باید با نگاهی عدالت محور اثرات و دستاورد‌های آن شامل کل جامعه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *