13:03

اریک کلاپتون موسیقیدان مشهور انگلیسی اخیراً در ماه می از عوارض جانبی که پس از واکسیناسیون کرونا تجربه کرده بود شکایت کرد و به شدت از سلبریتی هایی که برای تزریق واکسن تبلیغ می کنند، انتقاد کرد.
به گزارش فارس به نقل از واشنگتن تایمز، اریک کلاپتون موسیقیدان مشهور جهانی می گوید تا زمانیکه برای برگزاری کنسرت از من گواهی واکسیناسیون کرونا بخواهند کنسرت برگزار نخواهم کرد.
«رابین مونوتی گراتزیادی» دوست نزدیک اریک کلاپتون که واکسیناسیون را قبول ندارد اظهارات این موسیقیدان مشهور را به اشتراک گذاشت.
«اریک کلاپتون» در بیانیه ای که دوستش این هفته به اشتراک گذاشت می گوید در هر صحنه و مکانی که شرکت کنندگان را ملزم به تأیید واکسیناسیون آنها علیه کووید ۱۹ کند شرکت نخواهد کرد.
«رابین مونوتی گراتزیادی»، شکاک واکسن و دوست نزدیک آقای کلاپتون، این اظهارات را پس از اعلام بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، به اشتراک گذاشت که گفته بود به زودی برخی از اماکن به اثبات واکسیناسیون احتیاج دارند.
آقای کلاپتون ۷۶ ساله در بیانیه ای که دوستش در سرویس رسانه های اجتماعی تلگرام به اشتراک گذاشت گفت: می خواهم بگویم که من در هیچ صحنه ای که فضای تبعیض آمیز مخاطب داشته باشم اجرا نمی کنم.
آقای کلاپتون در بیانیه ای که آقای گراتزیادی به اشتراک گذاشت گفت: تا زمانی که شرایط برای حضور همه مردم در نظر گرفته نشده باشد، من حق انصراف از نمایش را دارم.
نماینده آقای کلاپتون بلافاصله به سوالی درباره صحت این بیانیه پاسخ نداد. آقای کلاپتون در یک ویدیویی که اخیرا منتشر شده، آقای گراتزیادی را به عنوان دوست نزدیک خود خطاب کرد که هر دو در مورد کووید ۱۹ بحث می کردند.

«بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا روز دوشنبه گذشته گفت که کلوپ های شبانه و سایر فضاهای بزرگ تفریحی و سرگرمی در انگلیس به زودی از مراجعه کنندگان برای اطمینان از واکسینه شدن کامل آنها در برابر کووید ۱۹، برگه گواهی تزریق واکسن مطالبه خواهند کرد.

آقای جانسون در یک سخنرانی گفت: برگه آزمایش منفی کرونا دیگر کافی نخواهد بود.

آقای کلپتون، تنها موزیسین انگلیسی است که افتخار سه بار ورود به «تالار مشاهیر راک اند رول» را کسب کرده است. وی قبلاً از محدودیت هایی که در طی بیماری همه گیر کووید ۱۹ اعمال شده و مانع از تور هنرمندان می شد، انتقاد کرده بود.

آقای کلاپتون در دسامبر هنگامی که آهنگی را با همکاری «ون موریسون» با موضوع قرنطینه و اجرای پروتکل های بهداشتی منتشر کرد، گفت: عمیقا ناراحت هستم که می بینم کنسرت های موسیقی به خاطر محدودیت های قرنطینه کرونایی به شدت محدود و اندک شده است.

اریک کلاپتون اخیراً در ماه می از عوارض جانبی فاجعه باری که پس از واکسیناسیون کرونا تجربه کرده بود شکایت کرد و به شدت از سلبریتی هایی که برای تزریق واکسن تبلیغ می کنند، انتقاد کرد.

برخی از افراد واکسینه شده علیه کووید ۱۹عوارض جانبی را تجربه می کنند، با این وجود، مقامات بهداشت عمومی اظهار می کنند که این تزریق ها بی خطر است و همگان را به واکسیناسیون تشویق می کند تا به پایان شیوع ویروس کرونا منجر شود.

بنابر آمار مرکز پیشگیری و کنترل بیماری آمریکا، تا کنون 57 درصد افراد بالای ۱۲ سال در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *