9:56

با حکم رئیس سازمان صداوسیما، مهدی مجتهد به ریاست حوزه ریاست سازمان صداوسیما منصوب شد. همچنین سید رمضانعلی موسوی مقدم مشاور رییس سازمان و رییس ستاد حج و زیارت و ستاد اربعین سازمان شد.
به گزارش ایرنا، پیمان جبلی در حکمی مهدی مجتهد را به ریاست حوزه ریاست سازمان صداوسیما منصوب کرد. مجتهد سوابقی چون قائم مقامی معاونت برون مرزی و معاونت برنامه ریزی صداوسیما را در کارنامه دارد.
بنا بر این گزارش، در حکم مجتهد آمده است: لازم است برای نیل به تحقق اهداف تحولی سازمان در راستای هویت محوری و عدالت گستری با بهره گیری همه ظرفیت های کارشناسی علمی و اجرایی داخل و خارج از سازمان در اجرای مأموریت‌ها و وظایف محوله موارد زیر اهتمام جدی داشته باشید.
پیگیری اجرای سیاستهای کلان سازمان و نظارت بر تدوین برنامه های بلندمدت ایجاد هماهنگی درون سازمانی برای اعمال مدیریت یکپارچه و حفظ انسجام عملکردی به ویژه در حوزه های جهادی و پشتیبانی.
نظارت و پیگیری اصلاحات لازم در ساختار و تشکیلات و به روز رسانی آیین نامه ها و دستورالعمل های سازمان در راستای متناسب سازی با اقتضائات درون و برون‌سازمانی.
اعمال نظارت موثر بر برنامه بر نحوه توزیع اعتبارات و هزینه‌کرد های مالی و انطباق با برنامه ها و اعتبارات مصوب
اعمال نظارت موثر بر برنامه ریزی و اجرای طرح ها و برنامه های ارتقاء سرمایه انسانی سازمان
نظارت بر فرآیند نظام انتصاب و ارزشیابی مدیران با تاکید بر اصل شایسته‌سالاری
تعامل و ارتباط سازنده و موثر با همه دستگاه ها و نهادهای نظام در جهت هم افزایی و هماهنگی بین سازمانی و انجام ماموریت های ویژه محوله
جبلی در حکمی دیگر حجت الاسلام موسوی مقدم را به سمت مشاور رئیس سازمان و رئیس حج و زیارت و ستاد اربعین رسانه ملی منصوب کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *