11:57

گفت‌وگو با دکتر احمد الستی، با موضوع «در آمریکا، به خاطر داشته باشید»، دوشنبه 12 مهرماه ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه «هنر فردا» پخش خواهد شد.
به گزارش روابط‌ عمومی موسسه فرهنگی- هنری «هنر فردا»، دکتر احمد الستی مهمانِ چهل و یکمین ویژه‌برنامه «گفتارهای آنلاین هنر فردا» با موضوع “در آمریکا، به خاطر داشته باشید”، خواهد بود.
احمد الستی، متولد ۱۳۲۷ در مشهد، دارای مدرک دکترای زیبایی‌شناسی سینما از دانشگاه تگزاس، پژوهشگر سینما، مترجم و مدرس دانشگاه است. وی مدتی عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و سپس دانشگاه تهران بوده است و در دانشگاه ایالتی تگزاس، دانشگاه سوره، دانشگاه پارس، دانشگاه صدا و سیما و دانشگاه‌های مختلف ایران به تدریس پرداخته است. او همچنین مشاور موزه هنر دالاس در ایالت تگزاس بوده است و سابقه عضویت در هیئت داوران جشنواره های خارجی و داخلی را در کارنامه خود دارد. وی مولف کتاب‌هایی چون مستند علف، سه روایت و یک مقدمه (1394) و هنر دقت (کلام و تصویر در مردم نگاری) (1393) است. همچنین مقالات متعددی از ایشان در حوزه سینمای ایران و جهان در نشریات مختلف علمی به چاپ رسیده است.
این ویژه‌برنامه، دوشنبه 15 شهریورماه، ساعت 22 از شبکه‌های مجازی موسسه در اینستاگرام: https://www.instagram.com/_arttomorrow، تلگرام: https://t.me/arttomorrow و آپارت: https://www.aparat.com/arttomorrow پخش خواهد شد. لازم به ذکر است؛ این موسسه در نظر دارد مجموعه رویدادهای خود را که در سال گذشته به صورت ثابت و حضوری برگزار می‌شدند، به صورت مجازی ادامه دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *