20:32

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در حکمی «احمدرضا دانش» را به عنوان مدیر مجتمع سینمایی فرهنگ تهران منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، در حکم سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی خطاب به احمدرضا دانش آمده است: نظر به سوابق و تجربیات ارزندهٔ جناب عالی در عرصه فرهنگ، رسانه و سینما به موجب این حکم به عنوان «مدیر مجتمع سینمایی فرهنگ» منصوب می‌شوید.
در این حکم تاکید شده است: در این راستا برنامه‌ریزی و ارایه طرح‌ها و اجرای مجدانه آنها در جهت چشم‌انداز نوین بنیاد سینمایی فارابی با استفاده از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه مجتمع فرهنگ و سایر سالن‌ها و زیرساخت‌های اکران و فرهنگی بنیاد و ارتقای فعالیت‌های این مجتمع فرهنگی و هنری با توجه به مأموریت‌های پیش‌بینی‌شده از سوی بنیاد سینمایی فارابی مورد انتظار است.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ابراز امیدواری کرد که مدیر جدید مجتمع سینمایی تهران با توکل به خدای متعال و تعامل با اهالی سینما در جهت اعتلای سینمای انقلاب اسلامی و مجتمع سینمایی فرهنگ به عنوان یکی از محافل و مجموعه‌های پویای جبهه هنری و فرهنگی انقلاب مؤفق و مؤید باشد.
احمدرضا دانش کارشناس ارشد مدیریت رسانه از دانشگاه سوره است و از سوابق مدیریتی و فرهنگی وی می‌توان به مدیریت پردیس سینمایی رازی، سردبیری رسانه‌های مختلف فرهنگی و فعالیت رسانه‌ای در چند دوره جشنواره فیلم فجر و مدیریت در تلویزیون‌های اینترنتی اشاره کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *