13:46

چندین بازیگر سرشناس در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم «مگالوپلیس» به کارگردانی فرانسیس فورد کاپولا هستند.
به گزارش میزان، چندین بازیگر سرشناس و ستاره در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید خالق «پدرخوانده/ The Godfather» هستند. میشل فایفر، کیت بلانشت، جان ویت، جیمز کن، فارست ویتاکر و اسکار آیزاک از جمله این بازیگران هستند که هنوز حضور هیچکدام در فیلم «مگالوپلیس/ Megalopolis» قطعی نشده است. پیش از این صحبت از حضور جود لاو در این فیلم شده بود، اما هیچکدام تاکنون از سوی تهیه‌کنندگان این فیلم قطعی تایید نشده است.
فیلم‌نامه فیلم «مگالوپلیس» در طی دهه ۸۰ میلادی توسط کوپولا نوشته شده و داستان یک معمار را دنبال می‌کند که پس از یک فاجعه مخرب و ویرانگر در شهر نیویورک، قصد دارد تا این شهر را همانند یک آرمان شهر بازسازی نماید. درگیری‌های فرانسیس کوپولا تاکنون باعث شده بود این فیلم به مرحله تولید نرسد اما او در مصاحبه جدیدی اعلام کرده تصمیم جدی به ساخت این گرفته و امیدوار است بتواند آن را برای نمایش در سال ۲۰۲۲ آماده کند.
فرانسیس کوپولا، طی ۶۰ سال فعالیت حرفه‌ای در زیمنه فیلم، به جز سه‌گانه «پدرخوانده»، نوزده فیلم دیگر را کارگردانی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به فیلم «اینک آخرالزمان/»، «مکالمه/ The Conversation»، «جوانی بدون جوانی/ Youth Without Youth»، «دراکولاای برام استوکر/ Bram Stoker’s Dracula» و «تویکست/ Twixt» اشاره کرد.
انتظار می‌رود «مگالوپلیس» اواخر سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ بر روی پرده سینما‌ها اکران گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *