13:14

برنامه جدید سالن‌های نمایشی پردیس تئاتر شهرزاد با پایان یافتن دو نمایش در چند روز گذشته، اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی، پردیس تئاتر شهرزاد در مرداد ماه سال جاری میزبان پنج نمایش “خاک سفید”، “ببو”، “من ورونیکا نیستم “، “بروج” و “شب جنایتکاران” خواهد بود.

خاک سفید
مجموعه تئاتری شهرزاد، از 3تیرماه طبق اعلام قبلی برنامه‌های خود، در سالن ارکیده میزبان “خاک سفید” به کارگردانی محمدرضا هلال زاده است. نمایش «خاک سفید» نوشته محمود احدی نیا به کارگردانی محمدرضا هلال زاده و تهیه کنندگی حمید علما است. «خاک سفید» روایت گروهی از موادفروشان کوچه «غربت» در محله معروف «خاک سفید» تهران، ساعتی پیش از تخریب این محله در سال 1379 است.صادق برقعى ، فرید رحمتى، میلاد معیرى، مهدی یگانه، نسا یوسفى، حسین کریمى، محسن رضوى‌نیا، على اسحاقى، سحر بهرامى، على پویا قاسمى، المیرا صارمى و سهیل ناجى به ترتیب حضور در صحنه بازیگران این نمایش هستند.

ببو
سالن گلایل پردیس تئاتر شهرزاد نیز، هرشب ساعت ۲۰:۳۰ ، میزبان نمایش “ببو” با طراحی، نویسندگی و کارگردانی مهیار شیروانی است و پرستو الماس، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، مسعود رمضانی در این نمایش اسفای نقش می کنند.
در خلاصه این نمایش که ژانری کمدی دارد، اینگونه آمده است که: در یکی از روزهایی که خانه‌ خالی‌ست و مادر کامبیز در خانه حضور ندارد، او هم‌دستان کلاه‌بردارش را در حین سرقت اشیاء باستانی، در زیرزمین خانه‌شان گروگان گرفته. ناگهان مادرش به خانه باز می‌گردد و با این صحنه گروگان‌گیری روبرو می‌شود.

من ورونیکا نیستم
همچنین از 8 مرداد ماه نمایش”من ورونیکا نیستم ” به کارگردانی آیسان مشفق، بیتا رحمانی در سالن گلایل این مجموعه روی صحنه رفته است. این نمایش هر روز ساعت 18 میزبان علاقمندان است.
آیسان مشفق، بیتا رحمانی، شروین ‌پناهی و محمد ‌تاجیک بازیگران این نمایش هستند.
در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همه چیز از یک روز بعد از ظهر شد، جمعه ٢١ نوامبر ١٩٣٠. اون موقع ١٥ سالت بود.

بروج
سالن صنوبر پردیس تئاتر شهرزاد نیز از هفته جاری میزبان نمایش‌های”بروج” به نویسندگی معین رمضانی و کارگردانی فرنود سمیع خواهد بود.
«بروج» روایت مخدوشی‌ است از دو محصور در عالمی وهم‌آمیز. هر دو به
جرمی محبوس‌اند و یکی از آن دو، اجازه‌ی خروج گرفته است برای دیدن دخترش؛ اما
حرف زدن با دختر ممنوع است. اولی قصد نقض این قانون را دارد و دومی در فرار از این زندان غریب، به یاری اولی می‌آید. ارشیا اعتمادی و مهرانا فیروزی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

شب جنایتکاران
همچنین نمایش”شب جنایتکاران” به کاگردانی مهدی محبعلی از 12 مرداد ساعت20:30 در این مجموعه روی صحنه می رود.
داستان این نمایش به زندگی ۲ خواهر و یک برادر می‌پردازد که به دنبال قتل والدین خود هستند. این نمایش در تلاش است تا زیرلایه‌های بروز خشونت را در خانواده به عنوان بستر اصلی شکل‌گیری جنایت دنبال کند. شیرین عطاءالهی، محمدرضا حسن زاده، سوگند دیانی، نازی نخجیری و امید امیر در نمایش «شب جنایتکاران» به ایفای نقش می‌پردازند.
علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند برای آگاهی از تازه ترین رویدادها و خرید بلیت آثار نمایشی مجموعه تئاتر شهرزاد به سایت تیوال با آدرس www.tiwall.com مراجعه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *