10:34

فیلم «ابلق» در سومین هفته نمایش خود با فروش ۱۰۲ هزار قطعه بلیت به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۸۹ میلیون تومان، توانست صدرنشین گیشه بماند.
سینمای ایران این هفته در مجموع ۴۳۴هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است. از این رو فیلم «ابلق» به کارگردانی نرگس آبیار در سومین هفته نمایش خود همچنان در صدر جدول فروش سینما‌ها ماند. «ابلق» با فروش ۱۰۲ هزار قطعه بلیت به ارزش ۱۰ میلیارد و ۳۸۹ میلیون تومان، توانست مخاطبان بسیاری را به سوی خود بکشد.

«دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، در هفته چهارم نمایش با فروش ۳۱۶ هزار قطعه بلیت به ارزش ۱۱ میلیارد و ۴۷۹ میلیون تومان توانست رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کند.
فیلم سینمایی «انفرادی» اثر سیدمسعود اطیابی توانست با فروش یک میلیون و ۹۰۰ هزار قطعه بلیت به ارزش ۶۳ میلیارد تومان را به فروش برساند و در رتبه سوم جدول سینما‌ها قرار گیرد.
«انیمیشن پسر دلفینی» به کارگردانی محمد خیر اندیش توانسته ۹۳ هزار قطعه بلیط به ارزش ۲ میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان را به فروش برساند و رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کند.
فیلم «تی‌تی» ساخته آیدا پناهنده با جذب ۵۲۱ هزار تماشاگر و فروش ۱۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی، در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *