13:00

این روزها پوستری از فیلم Omicron که به نظر رسمی نمی‌رسد، در فضای مجازی منتشر شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از HITC،، با توجه به جهش ویروس کرونا و نام جدید Omicron که توجه جهانیان را به خود جلب کرده، گزارش های متعدد حاکی از این است که یک فیلم با این نام ساخته شده است.
این گونه جدید که بر اساس حروف الفبای یونانی نامگذاری شده است، برای اولین بار در آفریقای جنوبی توسط محققانی کشف شد که گفتند این گونه دارای ده‌ها جهش است که آن را از سایر گونه های COVID-19 متفاوت می‌کند. این نام چیزی شبیه به “Transformers” به نظر می‌رسد. قهرمان اصلی فیلم های ترانسفورمرز مگاترون است.
در سال 1963، یک فیلم علمی تخیلی به نام “Omicron” منتشر شد. این فیلم که توسط Ufo Gregoretti نوشته و تهیه شده است، بر روی بیگانه ای تمرکز دارد که بدن شخصی را تحت کنترل خود درآورد تا بتواند در مورد زمین یاد بگیرد، به این امید که در نهایت به این سیاره حمله کند.
این فیلم یک نامزدی در جشنواره فیلم ونیز به دست آورد. همچنین یک فیلم در سال ۲۰۱۳ به نام “بازدید کننده از سیاره Omicron” وجود دارد که حول محور یک موجود بیگانه است که به زمین می‌آید. اما یک بیوه از آریزونا با توانایی‌های آشپزی خود بیگانه را به دست می‌آورد. به طور مشابه، در سال ۱۹۹۹ یک بازی ویدئویی ترسناک به نام “Omikron” وجود داشت؛ اما این مانع سازندگان مدرن از پیش‌بینی یک نوع Omicron نشده است. به گزارش AV Club، کریس میلر، بخشی از یک پوستر فیلم جعلی برای یک فیلم درحال ساخت Omicron منتشر کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *