2:16

بانی‌فیلم: تنها ساعتی پس از پایان انتخابات هیات مدیره خانه سینما زمزمه صورت گرفتن تخلفاتی در آن به گوش می‌رسد.
به گزارش بانی‌فیلم، شب گذشته و پس از پایان انتخابات هیات مدیره خانه سینما، برخی از دست‌اندرکاران سینما مواردی مبنی بر بروز تحلف در این انتخابات را عنوان کردند.
یکی از مهم‌ترین مواردی که از آن به عنوان تخلف نام برده شده، اعلام نامزدی محمدمهدی عسگرپور از سوی تهیه‌کنندگان است که بر اساس قانون باید چند روز قبل و با موافقت تمامی اعضای شورای تهیه‌کنندگان صورت می‌گرفت. گفته می‌شود که معرفی عسگرپور به عنوان نماینده تهیه‌کنندگان، برخلاف اساسنامه بوده و بدون موافقت جامعه صنفی تهیه‌کنندگان به عنوان یکی از تشکل‌های تهیه‌کنندگی مورد تایید وزارت ارشاد انجام گرفته است.
برخی از شنیده‌ها حاکی از نارضایتی شخص حقوقدان حاضر در نشست و ناظر بر روال انتخابات است که گفته می‌شود او این تخلف را اعلام کرده اما مورد بی‌توجهی گردانندگان نشست واقع شده است.
چنانچه این موارد از دیدگاه قانون ناظر بر انتخابات به عنوان تخلف محسوب شود آنگاه به احتمال زیاد نتیجه انتخابات باطل و باید انتخابات جدیدی برگزار شود.
گفتنی‌ست محمدمهدی عسگرپور در ماه‌های گذشته به عنوان مدیرعامل خانه هنرمندان، جایگزین سعید رجبی معمار شد.
او در سال‌های گذشته علاوه بر مسئولیت‌های اجرایی در وزارت ارشاد و خانه سینما، مدتی را نیز در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سرگرم کار بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *