15:56

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۶۰ میلیون و ۳۲ هزار و ۴۱۹ نفر دُز اول، ۵۲ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۳۸۰ نفر دُز دوم و ۹ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۶۲۵ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۲۱ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۴۲۴ دُز رسید.
همچنین در شبانه روز گذشته ۱۵۵ هزار و ۱۸۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۱۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۴۵ نفر از آنها بستری شدند.
وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده است که مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۰۴ هزار و ۲۲۴ نفر رسیده. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۸۲۱ نفر رسید.
همچنین پس از ۲۲ ماه، مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی به کمتر از ۲۰ نفر رسید. آخرین بار ۱۶ اسفند سال ۹۸، تعداد مرگ و میر روزانه کمتر از ۲۰ و معادل ۱۷ نفر بوده است. در شبانه روز گذشته در ۲۲ استان کشور، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و در ۴ استان نیز فقط یک مورد فوت، گزارش شده است.
خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۴۸ هزار و ۹۵۷ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. دو هزار و ۶۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۴۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۵۶۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *