10:48

فیلمبرداری پیش درآمد فیلم سینمایی «مکس دیوانه» شروع شد
فیلمبرداری پیش درآمد فیلم سینمایی «مکس دیوانه» شروع شد
کار فیلمبرداری «فیوریوسا» که پیش درآمدی بر فیلم «مکس دیوانه» است، شروع شد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، تولید فیلم «فیوریوسا» که مشتاقان زیادی دارد و پیش‌درآمدی بر «مد مکس» یا «مکس دیوانه» جورج میلر است با شروع فیلمبرداری‌اش، به صورت رسمی آغاز شد.
کریس همسورث از بازیگران این فیلم با انتشار پستی در شبکه‌های ا جتماعی نوشت: سفر جدید در حماسه مد مکس آغاز می‌شود.
این فیلم با بازی آن یا تیلور جوی در نقش جوانی شخصیت فیوریوسا با بازی شارلیز ترون در فیلم اصلی ساخته می‌شود.
«مد مکس: جاده خشم» که سال ۲۰۱۵ اکران شد با اقبال زیادی روبه رو شد.
میلر که کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد آن را متفاوت با فیلم اصلی خواند.
به تازگی اعلام شده بود آهنگساز فیلم «مدمکس» یعنی تام هولکنبورگ در این فیلم نیز با میلر کار می‌کند.طراح صحنه و لباس فیلم قبلی یعنی جنی بی وان نیز به این فیلم بازگشته است. وی برای «مد مکس» برنده جایزه اسکار شده بود.
پیشتر اعلام شده بود جان سیل قرار است از بازنشستگی بیرون بیاید و در کنار میلر به عنوان فیلمبردار این فیلم کار کند؛ اما تصویری که همسورث منتشر کرده نشان می‌دهد سایمون دگان به عنوان فیلمبردار در این فیلم حضور دارد.
این فیلم را کمپانی مشترک جورج میلر و کندی میچل که واقع در استرالیاست می‌سازند و کمپانی برادران وارنر نیز شریک آنها خواهد بود.
«مکس دیوانه: جاده خشم» فیلمی آخرالزمانی و اکشن، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی و نویسندگی جورج میلر، برندن مک‌کارتی و نیکو لاتوریس و در واقع چهارمین قسمت از سری فیلم‌های «مکس دیوانه» و بازسازی آن بود.
«جاده خشم» با بازی تام هاردی با تحسین قابل توجه منتقدان مواجه شد و برخی آن را یکی از بهترین فیلم‌های اکشن ساخته شده در تاریخ سینما خواندند. این فیلم در مجموع ۳۷۴ میلیون دلار فروش داشت که آن را به پرفروش‌ترین فیلم در سری فیلم‌های «مکس دیوانه» تبدیل کرد. این فیلم با نامزدی در ۱۰ رشته از هشتادوهشتمین مراسم اسکار پس از فیلم «بازگشته از گور» جایگاه دوم کسب نامزدی را از آن خود کرد و در نهایت برنده اسکار بهترین تدوین صدا، بهترین صداگذاری، بهترین طراحی صحنه، بهترین تدوین، بهترین گریم و آرایش مو و بهترین طراحی لباس شد.
فیلم پیش‌درآمدی «فیوریوسا» قرار است ۲۴ می ۲۰۲۴ اکران شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *