19:48

نمایش فیلم‌های ایرانی حاضر در جشنواره کن از پس فردا در سالن گرند لومیر کاخ جشنواره آغاز خواهد شد و تا ۷ خرداد ادامه داد.

به گزارش ایرنا، هفتادوپنجمین دوره از جشنواره فیلم کن در بخش رقابتی در کنار ۱۶ فیلم دیگر از کشورهای مختلف جهان، میزبان فیلم ایرانی برادران لیلا به کارگردانی سعید روستایی است.

برادران لیلا به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی یک درام اجتماعی درباره آسیب‌های اقتصادی ناشی از التهابات بازار طلاست که با بازی ستارگانی چون ترانه علیدوستی، پیمان معادی و نوید محمدزاده روی پرده نقره‌ای خواهد رفت.

برادران لیلا به نمایندگی از سینمای ایران از روز ۴ خرداد در جشنواره کن به نمایش گذاشته می‌شود.

سینمای ایران امسال در هفته منتقدین کن نیز نماینده دارد. ۱ فیلم بلند و ۱۳ فیلم کوتاه در شصت و یکمین هفته منتقدان کن با هم رقابت می‌کنند و فیلم تصور ساخته علی بهراد نماینده سینمای ایران در این رقابت خواهد بود.

فیلم تصور یا هرمان با بازی لیلا حاتمی و مهرداد صدیقیان درباره عشق نافرجام یک راننده تاکسی به زنی است که نمی‌تواند به دستش بیاورد. عشقی که مجموعه‌ای از برخوردهای سراسر رمز و راز را برای بیننده به ارمغان می‌آورد.

این فیلم امروز و فردا در کن به نمایش گذاشته خواهد شد.

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن از ۱۷ تا ۲۸ می (۲۷ اردیبهشت تا ۷ خردادماه) و شصت و یکمین دوره از هفته منتقدان کن از ۱۸ تا ۲۶ مه (۲۸ اردیبهشت تا ۵ خرداد ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

در ادامه جدول نمایش سه فیلم برادران لیلا و تصور را در کن مشاهده می‌کنید:

برادران لیلا تصور

۴ خرداد

سالن گرند لومیر- ۱۵:۰۰

۲ خرداد

سالن میرامار

۱۱:۳۰

۱۷:۰۰

۲۲:۱۵

۵ خرداد

سالن گرند لومیر- ۸:۳۰

۵ خرداد

سالن آنیس واردا- ۱۴:۱۵

۷ خرداد

سالن آیمکس- ۱۵:۰۰

۳ خرداد

سالن میرامار- ۸:۳۰

استودیو ۱۳- ۱۵:۰۰

الکساندر ۳- ۲۱:۳۰

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *