9:36

آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در شب میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، این مراسم با حضور عوامل فیلم، سینماگران و مسئولان شهری مشهد روز جمعه 20 خرداد ماه در سینما هویزه برگزار شد و علاوه بر افتتاح فیلم از سال‌ها تلاش استاد رضا صابری و عوامل سازنده فیلم «بدون قرار قبلی» تقدیر شد.
در بخشی از این مراسم سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد با گرامیداشت یاد مهدی صباغی و نادر طالب‌زاده دو هنرمند تازه درگذشته، ابراز امیدواری کرد تا فیلم «بدون قرار قبلی» با فروش خوب و آغاز مقدسی که در شب میلاد حضرت رضا (ع) دارد پله‌های موفقیت را طی کرده و عوامل آن آثار بیشتری تولید کنند.

ادای دین به سال‌ها تلاش استاد رضا صابری
در بخش بعدی این مراسم که اجرای آن را مژده لواسانی برعهده داشت، با حضور حامد بهداد، حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی، مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر، بهروز شعیبی و حسن باغگلی معاون فرهنگی-اجتماعی شهرداری مشهد با اهدای لوح تقدیر ویژه دکتر سید مهدی جوادی مدیرعامل فارابی و جایزه مشترک بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر و تقدیرنامه شهرداری مشهد از سال‌ها تلاش استاد رضا صابری تقدیر به عمل آمد.

بلیت «بدون قرار قبلی» در سینماهای سراسر کشور نیمه‌بها شد
بخش پایانی این مراسم نیز به تقدیر از عوامل «بدون قرار قبلی» اختصاص داشت که بهروز شعیبی کارگردان این فیلم، گفت: به مناسبت میلاد امام رضا(ع) در روز شنبه، ۲۱ خردادماه تمام سینماهای کشور بلیت فیلم «بدون قرار قبلی» را به صورت نیمه بها به فروش می‌رسانند.
کارگردان فیلم «بدون قرار قبلی» اظهار داشت: افتخار می‌کنم که توانستم در شهر خود فیلم بسازم و می‌دانم که بسیاری از همکارانم نیز علاقه دارند که در شهرهای خود فیلم بسازند و تصویری از شهر خود را به مردم ارائه دهند.
وی با بیان اینکه برای ساخت فیلم «بدون قرار قبلی» تجربه خیلی ویژه‌ای را در روزهای خیلی سخت کسب کردیم‌، افزود: در خراسان تقریباً نشانی از ریا و دورویی نمی‌بینیم و به این افتخار می‌کنیم‌. یکی از چیزهایی که احتیاج نیست بگوییم اما در دل ماست، علاقه و عشق ما به ایران و حضرت رضا(ع) است‌. بسیار خوشحالم که در شب میلاد این حضرت در مشهد افتتاحیه فیلم برگزار می‌شود.
شعیبی در خاتمه اظهار داشت: از جامعه اتیسم تشکر ویژه دارم که در هنگام تولید فیلم، پس از آن و در حال حاضر در کنار ما حضور داشتند و امیدواریم‌ که بتوانیم ما نیز در کنار جامعه اتیسم باشیم.
فرهاد توحیدی، کیوان مقدم، امین میری، حامی ترابی، محمود بابایی و بهروز شعیبی از جمله عوامل «بدون قرار قبلی» هستند که توسط بنیاد سینمایی فارابی به عنوان سرمایه‌گذار این اثر تقدیر شدند.
همچنین با اعلام مژده لواسانی مجری مراسم، پویش مردمی #سلام_به_امام_رئوف #بدون_قرار_قبلی همزمان با اکران عمومی این فیلم آغاز شده و مخاطبان این فیلم در فضای مجازی با اشتراک گذاری عکس‌ها و دلنوشته‌های خود در این عرض ارادت تصویری به مقام حضرت ثامن‌الحجج (ع) می‌توانند شرکت کنند.
بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه «بدون قرار قبلی» که به همت بنیاد سینمایی فارابی، موسسه تصویر شهر و مشارکت آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد به کارگردانی مسعود نجفی در پردیس سینمایی هویزه مشهد برگزار شد، محسن برمهانی معاون سیمای سازمان صدا و سیما، حبیب ایل‌بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ، محمد حمیدی‌مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، احسان هوشیارگر مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویرشهر، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر، علیرضا رضاداد، حامد بهداد، عباس جمشیدی‌فر، محمد فیلی، جواد خواجوی بازیگر، عبدالجبار کاکایی شاعر و ترانه‌سرا، محسن علی اکبری تهیه کننده سینما، همایون اسعدیان کارگردان و تهیه‌کننده سینما، محمدعلی باشه آهنگر نویسنده و کارگردان سینما، انسیه شاه‌حسینی کارگردان، امیررضا خادم، پیشکسوت کشتی، حسن روح‌الامین نقاش، سید علی احمدی تهیه‌کننده تلویزیون، سعید خانی مدیر خانه فیلم و سید محمود رضوی، تهیه‌کننده سینما و مشاور رییس مجلس حضور داشتند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *