19:54

تهیه‌کننده فیلم‌های سینمایی «این زن حرف نمی‌زند» و «آقای سانسور» این روزها در منزل دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد.
غلامرضا گمرکی تهیه‌کننده پیشکسوت عرصه سینما درباره وضعیت جسمانی حال حاضر خود به بانی‌فیلم گفت: سال گذشته سر صحنه فیلمی به نام «نقره داغ» که به عنوان تهیه‌کننده حضور داشتم به کرونا مبتلا شدم و هنوز پس از گذشت یک سال عوارض آن مشکلات فراوانی را برایم به وجود آورده است. بیماری قلبی یکی از عوارض جدی بود که باعث بستری شدنم در بیمارستان شد. مشکلات نخاعی و حرکتی نیز از دیگر عوارض این بیماری بود که به گفته دکتر و برای بهبودی هر چه سریع‌تر باید تحت عمل جراحی قرار می‌گرفتم.
وی افزود: پس از انجام عمل جراحی حالا چند هفته‌ای می‌شود که در منزل دوران نقاهت را پشت سر می‌گذارم. جا دارد از آقایان خزایی، ایل‌بیگی، مطلبی، فرجی، مسافرچی، هاشمی، شایانفر، فروتن، عظیمی و پوراحمدی و خانم مریم حضرتی که در این مدت به صورت تلفنی و حضوری جویای احوالم شدند و تنهایم نگذاشتند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.
گمرکی در پایان گفت: به دلیل شرایط خاصی که دارم با مساعدت همکاران در وزارت ارشاد و به صورت غیر حضوری موفق به دریافت پروانه نمایش «نقره داغ» شدم. فیلمی که از 18 خرداد ماه با بازی اکبر عبدی، پوریا پورسرخ و… در سینماها به نمایش درمی‌آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *