21:05

فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» نیم میلیاردی شد؛ «آتابای» هم در پایان اولین هفته اکران خود به فروش یک میلیارد تومانی دست پیدا کرد. «منصور» هم در آستانه فتح گیشه ۲ میلیارد تومانی است.
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی «آتابای» ساخته نیکی کریمی با بازی جواد عزتی و هادی حجازی‌فر در پایان اولین هفته اکران خود به فروش یک میلیارد تومانی دست یافت. این فیلم که از چهارشنبه ۳ آذر در سینماهای سراسر کشور اکران شده، تاکنون بیش از ۴۵ هزار بلیت فروخته است. «پوست» دیگر فیلم آذری‌زبان این روزها فروشی ۷۵۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.
فیلم سینمایی «منصور» هم که از ۱۹ آبان‌ماه روی پرده رفته، تاکنون بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروخته است. این فیلم در اکران‌های مردمی در شهرهای فاقد سینما هم فروش خوبی را تجربه و بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بلیت فروخته است.
«شهر گربه‌ها» به کارگردانی سیدجواد هاشمی که ابتدای اکران با حاشیه‌هایی همراه شد، اکنون در نخستین هفته خود بیش از ۵۰۰ میلیون تومان فروخته است.
فیلم سینمایی «گشت۳» اما بیشترین رشد را در گیشه داشته و توانسته پس از دو هفته اکران، ۱۴ میلیارد تومان بفروشد. در حال حاضر، «دینامیت» که از تیرماه روی پرده رفته، با فروش ۲۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در صدر جدول فروش فیلم‌هاست.
«قهرمان» جدیدترین ساخته اصغر فرهادی هم بیش از ۸.۵ میلیارد تومان بلیت فروخته و «درخت گردو»ی محمد حسین مهدویان هم ۳.۵ میلیارد تومان فروش داشته است.
«حکم تجدیدنظر» ۲۰۰ میلیون تومان، «تومان» ۱۱۱ میلیون تومان، «رمانتیسم عماد و طوبا» ۷۰ میلیون تومان و «بندربند» ۶۰ میلیون تومان در گیشه فروخته‌اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *